کتاب 'آوای خرد' ؛ دفاع از گفتمان فرهنگی دولت احمدی نژاد + دانلود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1619
نویسنده : حسین

 

کتاب 'آوای خرد' ؛ دفاع از گفتمان فرهنگی دولت احمدی نژاد + دانلود

 

این کتاب در 40 فصل و برای اولین بار به تبیین نظریه "مدیریت جهانی دینی" از نگاه دکتر احمدی نژاد و نزدیک ترین چهره دولت به وی یعنی مهندس اسفندیار رحیم مشایی پرداخته است.
حجت الاسلام و المسلمین بهمن شریف زاده که در این کتاب با شیوه احسن به نقد کارشناسی نظرات مخالفان پرداخته است،نزدیک به 10 سال مدیر مدرسه علمیه مروی بوده است . وی در فصل "بزرگترین خطری که انقلاب را تهدید می کند" می نویسد:

 


اشکال از آنجا بر می خیزد که معمولا "فقه" در مراکز علوم دینی سیطره داشته است. فقه بسیار شریف و عالی است و بخش مهمی از دانش دین خداست؛ اما دانش قوانین است نه دانش تربیت. "منحصر کردن اسلام در فقه " یکی از مهمترین نشانه های تحجر است. و به نظر بنده، به همان اندازه که سکولارها خطرناکند متحجرین هم خطرناکند."

 

 

کتاب" آوای خرد" که چاپ اول آن در نمایشگاه کتاب امسال منتشر شد با استقبال گرم مخاطبان و در کمتر از یک ماه به چاپ سوم رسیده است. شما می توانید فایل پی دی اف این کتاب را از این اینجا دانلود کنید .

چاپ سوم این کتاب در تیتراژ 2000 نسخه و با قیمت 12 هزار تومان هم اکنون در دسترس علاقمندان کشف حقیقت در معمای " جریان انحرافی" است.

 

دانلود لینک مستقیم فایل پی دی اف کتاب در 448 صفحه و با حجم 2.5 مگابایت




:: موضوعات مرتبط: احمدی دلاور , آزاد راه گمشده , ,
:: برچسب‌ها: كتاب PDF , دانلود كتاب آواي خرد , كتاب آواي خرد ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: